راهنمای خرید اینترنتی

ارسال رایگان برای خریدهای بیشتر از مبلغ ۵۰۰ هزار تومان

شما به سه طریق زیر می توانید از سایت شاندرمن خرید نمایید.
۱- درگاه زرین پال
۲- درگاه بانک ملت
۳- پرداخت در محل
در ۲ روش اول ابتدا بعد از ثبت سفارش مبلغ فاکتور خود را از طریق درگاه بانک پرداخت نموده سپس کالای خود را از طریق پیک یا پست دریافت می نمایید. اما در روش ۳ بعد از ثبت سفارش، مبلغ فاکتور خود را پس از دریافت کالا پرداخت می نمایید.
مزیت روش پرداخت اینترنتی نسبت به پرداخت در محل چیست؟
در ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی سفارش شما به صورت قطعی ثبت می شود اما در روش تحویل در محل سفارش به صورت موقت ثبت شده و در صورت اتمام موجودی کالا در انبار اولویت تحویل کالا با خریدارانی می باشد که وجه مبلغ فاکتور خود را از طریق شبکه بانکی پرداخت نموده اند.

روش های خرید از سایت شاندرمن

۱- خرید از طریق درگاه زرین پال

در این روش شما با استفاده از سیستم زرین پال که یک درگاه واسط بانکی می باشد و از نظر وبسایت شاندرمن تایید شده است اقدام به پرداخت مبلغ خود می نمایید. درگاه های پرداخت مانند زرین پال شما را به درگاه بانکی وصل کرده و امکان خرید اینترنتی را برای شما فراهم می نمایند با این تفاوت که پول واریزی به حساب صاحب فروشگاه در اکانت زرین پال وی واریز خواهد شد ولی در سیستم مستقیم بانکی پول مستقیما به حساب بانکی صاحب فروشگاه واریز می شود. مزیت این درگاه نسبت به درگاه بانکی این است که به کلیه بانکهای عضو شتاب وصل می باشد و اگر یکی از بانکها با مشکل مواجه بود از درگاه بانکهای دیگر استفاده می کند.

۲- خرید از طریق درگاه بانک ملت

در این روش شما مستقیما به درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت بانک ملت متصل شده و با استفاده از هر نوع کارت بانکی که عضو شتاب باشد می توانید پرداخت خود را به صورت اینترنتی و تنها با داشتن رمز دوم انجام دهید. درصورتیکه درگاه زرین پال با مشکل مواجه شود این گزینه را برای شما قرار داده ایم تا در پرداخت اینترنتی مشکلی نداشته باشید.

۳- پرداخت در محل تحویل کالا

در این روش شما در صفحه پرداخت آدرس و مشخصات خود را تکمیل کرده و سپس گزینه سوم یعنی روش پرداخت در محل را انتخاب می نمایید. در این صورت پس از بررسی توسط مسئولین فروش با شما تماس گرفته شده و پس از تایید آدرس و صحت خرید محصول به درب منزل شما فرستاده می شود.

در مورد قیمت محصولات شاندرمن:

آیا قیمت و موجودی کالاهای فروشگاه اینترنتی شاندرمن به روز هستند؟
بله، شاندرمن به طور منظم و روزانه قیمت‏ و موجودی کالاها را به روز رسانی می‏‌کند.

آیا برای مشتریان قدیمی، خرید عمده یا همکار، قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
احترام به مشتریان و همراهان شاندرمن، اولویت اول ماست برای این منظور، مشتریانی که سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنند به مبزان ۲ درصد مبلغ سفارش در حساب کاربری خود ذخیره می نمایند و در سفارشات بعدی می توانند بخشی از آن را استفاده کنند. همچنین برای خرید های عمده و همکار نیز با تماس با شماره تلفن شاندرمن، می توانید از قیمت های همکاری مطلع شوید.

آیا قیمت‌‏های محصولات شاندرمن پایین تر از بازار است؟
بله – قیمت های محصولات شاندرمن در فروشگاه اینترنتی شرکت مطابق با لیست قیمت مصرف کننده محصولات شاندرمن می باشد و توضیح اینکه هزینه هایی که شما در روش خرید سنتی کالا پرداخت می کنید، فقط قیمت خود کالا نیست هزینه های ایاب و ذهاب، حمل کالا و بسیاری از هزینه های دیگر که در مدل خرید سنتی برای خرید یک کالا متحمل می شوید قیمت تمام شده کالا برای شما بسیار بالاتر از قیمت خرید اصلی محصول می شود.

ثبت و پیگیری سفارش:

دوست دارم از سایت شاندرمن خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
فروشگاه شاندرمن متعلق به گروه تولیدی شاندرمن در ایران می باشد که با دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت بازرگانی و همچنین ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتخار خدمت به مشتریان عزیز را دارد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. شاندرمن با بیش از ۱۰ سال تجربه تولید و فروش محصولات خود در ایران همواره در جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان جدید و قدیمی خود تلاش می کند. بنابراین با خیال راحت از سایت شاندرمن خرید کنید، چون سعی ما در بوجود آوردن تجربه یک خرید اینترنتی لذت بخش و آسان برای شماست.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سایت شاندرمن خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در قسمت آدرس گیرنده، آدرس شخص گیرند ذکر شود و در قسمت متن یادداشت ذکر شود که این کالا به عنوان هدیه است. کارشناسان فروشگاه شاندرمن هماهنگی های لازم را به عمل می آورند. توجه داشته باشید که مبلغ سفارش را در این حالت حتما می بایست به صورت اینترنتی پرداخت نمایید

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی و یا ثبت سفارش، علاوه بر خرید اینترنتی، می توانید با تلفن فروشگاه شاندرمن در ساعات ذکر شده تماس گرفته و از راهنمایی واحد مشاوره شاندرمن استفاده و سفارش خود را ثبت کنید

آیا کالاهایی نظیر تردمیل، مبل ماساژور، دوچرخه ثابت و اسکی فضایی و دستگاه های بدنسازی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط خود شاندرمن انجام و راه اندازی می‌شوند؟
کالاهایی که در توضیحات آنها عبارت “حمل و نصب رایگان ” آورده شده است، شامل این مورد می شوند. در صورتی که مشتریان عزیز برای سایر کالاها نیاز به نصب و راه اندازی داشته باشند، با دریافت هزینه ای از مشتری، نصب توسط کارشناسان خدمات پس از فروش شاندرمن انجام می گیرد. البته بسیاری از کالاها با وجود دفترچه راهنمای موجود در داخل جعبه و فرآیند نصب و راه اندازی ساده آنها، اصولا نیازی به نصب و راه اندازی توسط کارشناس آموزش دیده ندارند

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
ما در حد امکان سعی نمودیم، توضیحات کاملی از کالاها ارایه کنیم که امکان تصمیم گیری و خرید برای مشتریان عزیز راحت تر باشد ولی در صورتی که به هر دلیلی نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر داشتید، با تماس با شاندرمن، تیم تخصصی مشاوره شاندرمن اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

آیا کالاهای عرضه شده در سایت شاندرمن، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟
کلیه کالاهای عرضه شده در شاندرمن، نو و پلمپ شده هستند

ارسال سفارشات:

شهر تهران:
ارسال سفارشات در کمتر از یک روز کاری انجام می گیرد و پرداخت وجه سفارش به صورت پرداخت نقدی یا با کارت در زمان تحویل، کارت به کارت و واریز اینترنتی قابل انجام است.

نکته۱: تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.
نکته۲: پیش از ارسال کالا، هماهنگی‌های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، از طرف فروشگاه شاندرمن با مشتری انجام می‏‌شود.

سایر شهرستان ها:
مبلغ سفارش قبل از ارسال می بایست به طور کامل از طریق کارت به کارت، یا واریز اینترنتی پرداخت شود و کالا از طریق ارسال با تیپاکس، پست پیشتاز یا باربری انجام می گیرد.
نکته: سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرسشان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند. پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر که تک مسیره هستند به طور معمول ۲۴ ساعته است و در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، در ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

پست جمهوری اسلامی ایران: پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت است. در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http://itemtracking.post.ir

شرکت های باربری: ارسال برای لوازم ورزشی سنگین با باربری انجام می شود. مرسولات برای شهرهای نزدیک تا ۲۴ ساعت، شهرهای دور ۴۸ ساعت و شهرهای خیلی دور تا ۷۲ ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

رویه‌های بازگرداندن کالا:

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های شاندرمن بوده است و شاندرمن در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی شاندرمن خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

اشکالات فنی در کالای خریداری شده:

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده ۷ روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته شده است.

جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:
۱- جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس خدمات پس از فروش شاندرمن و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما به خدمات پس از فروش شاندرمن اطلاع داده شود.
۲- کارشناسان خدمات پس از فروش شاندرمن ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان شاندرمن تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
۳- برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به شاندرمن، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
۴- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
۵- از زمانی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت:

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه مدل آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:

۱- در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شاندرمن اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
۲- در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا به شاندرمن اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
۳- جهت هماهنگی از طریق شماره تماس ۸۱۰۱۹۳۰۳ – ۰۲۱ و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش شاندرمن اطلاع داده شود. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
۴- برای ارسال کالای دارای مغایرت به شاندرمن، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی شاندرمن صورت نمی‌‏‏گیرد. از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش شاندرمن، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده شاندرمن است.

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل:

۱- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شاندرمن در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
۲- آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش شاندرمن اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش شاندرمن ارسال شود.
۳- در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شاندرمن عودت شود.
۴- شاندرمن همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

در صورتیکه که در هر یک از مراحل خرید، ارسال یا تحویل کالا دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن: ۸۱۰۱۹۳۰۳ – ۰۲۱ تماس گرفته و با واحد پشتیبانی شاندرمن مشکل خود را در میان بگذارید.